06 May, 2024 | 27 Shawwal, 1445 AH

Question #: 3232

October 25, 2023

Assalamualaikum wr wb...mene apne bacche ke liye kapde liye he mene zyada koshish isiki ki ke kapdo me cartoons na ho or bazar me bhi isi tarha ke kapde zyada mayassar hote h lekin 2 3 ese aa gae he ab me us kapdo ke sath esa kya karu jisse wo bacche ko pehnana sahi ho jae..mene emahad ke ek muallima se rabta kiya unhone farma aakho pr sirf line kar di jae lekin mene padha he ki zinda janwar ki surat ka photo bhi usi catagory me aa jata he jese butterfly usme aakhe nahi hoti lekin uska photo rakhne se mana kiya jata he ....wazeh jawab matloob

Answer #: 3232

السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

میں نے اپنے بچے كے لیے کپڑے لیے ہے میں نے زیادہ کوشش اسکی کی کہ  کپڑوں میں کارٹون  نا ہو اور بازار میں بھی اسی طرح كے کپڑے زیادہ میسر ہوتے ہیں، لیکن دو، تین  ایسے آ گئے ہیں، اب میں ان کپڑوں كے ساتھ ایسا کیا کروں جس سے وہ بچے کو پہنانا صحیح ہو جائے . . میں نے ای معہد كی ایک معلمہ سے رابطہ کیا انہوں نے فرمایا کہ آنکھوں پر صرف لائن کر دی جائے، لیکن میں نے پڑھا ہے کہ زندہ جانور کی صورت کا فوٹو بھی اسی کیٹیگری میں آ جاتا ہے جیسے تتلی اس میں آنکھیں نہیں ہوتیں،  لیکن اس کا فوٹو رکھنے سے منع کیا جاتا ہے،واضح جواب مطلوب ہے.

الجواب حامدا ومصلیا

 صورت مسؤلہ میں   تصویر مکمل طور پرمٹادی جائے یا چھپالی جائے یا اس کا چہرہ مکمل کاٹ دیا جائے  ، صرف آنکھیں مٹانے سے وہ تصویر کے حکم سے نہیں نکلے گی۔

الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (1/ 647):

"(ولبس ثوب فيه تماثيل) ذي روح، وأن يكون فوق رأسه أو بين يديه أو (بحذائه) يمنة أو يسرة أو محل سجوده (تمثال) ولو في وسادة منصوبة لا مفروشة (واختلف فيما إذا كان) التمثال (خلفه، والأظهر الكراهة و) لايكره (لو كانت تحت قدميه) أو محل جلوسه؛ لأنها مهانة (أو في يده) عبارة الشمني بدنه لأنها مستورة بثيابه (أو على خاتمه) بنقش غير مستبين. قال في البحر: ومفاده كراهة المستبين لا المستتر بكيس أو صرة أو ثوب آخر، وأقره المصنف.

(قوله: ولبس ثوب فيه تماثيل) عدل عن قول غيره: تصاوير لما في المغرب: الصورة عام في ذي الروح وغيره، والتمثال خاص بمثال ذي الروح ويأتي أن غير ذي الروح لايكره، قال القهستاني: وفيه إشعار بأنه لاتكره صورة الرأس، وفيه خلاف كما في اتخاذها كذا في المحيط، قال في البحر: وفي الخلاصة وتكره التصاوير على الثوب صلى فيه أو لا، انتهى، وهذه الكراهة تحريمية. وظاهر كلام النووي في شرح مسلم: الإجماع على تحريم تصوير الحيوان، وقال: وسواء صنعه لما يمتهن أو لغيره، فصنعته حرام بكل حال؛ لأن فيه مضاهاة لخلق الله تعالى، وسواء كان في ثوب أو بساط أو درهم وإناء وحائط وغيرها اهـ فينبغي أن يكون حراماً لا مكروهاً إن ثبت الإجماع أو قطعية الدليل بتواتره اهـ كلام البحر ملخصاً. وظاهر قوله: فينبغي الاعتراض على الخلاصة في تسميته مكروهاً".

والله اعلم بالصواب

احقرمحمد ابوبکر صدیق غَفَرَاللہُ لَہٗ

دارالافتاء ، معہد الفقیر الاسلامی، جھنگ