23 Apr, 2024 | 14 Shawwal, 1445 AH

Question #: 2926

March 02, 2022

Assalam o alaikum wrwb Australia mein rihaish pazeer hoon. Kuch sawalaat hain. 1. Apna ghar sharai tareeqay se khareednay ka Kia tareeqa hai? Askmahad pe parha hai k gher muslim mulkon mein paradoxical musharaka banking k zariye ghar khareeda ja sakta hai. Magar Australia mein mujhy koi sharai tareeqa nahi mila. Ek bank MCCA daawa karta hai k Islamic bank hai. Fatwa.org.au pe parha hai k is bank ki sharai’t shariah k mutabiq nahi. Is kay ilawa koi bank nahi nazar aya. 2. Mojooda soorat ye hai k husband ne ghar k like bank loan k like apply Kia Hua hai. Is pe mortgage kay zariye mahaana iqsaat ada kerni hongi. Aur sood bhi daina hoga. Husband ka ye faisla maulana tahir ul qadri kay bayaan se Hua jis mein unhon ne kaha kay dar ul harb mein ghar aur gaari khareedna jaa’iz hai is conventional banking k zariye jahaan koi islami tariqa mojood na ho. In muaamlaat ki roshni mein batayye please kay A. Kia he tahir ul qadri sahib ki daleel theek hai? B. husband ko sood k haraam honay ka bohat samjhaanay per bhi wo na maanain toh biwi ko kia karna chahye? Jab kay is se ziada behes ki toh ghar ka maahol hi kharab hoga? Please guide Kinsey Jazakumullahu khair

Answer #: 2926

الجواب حامدا ومصلیا

دارالحرب  میں وہاں  کے کافر سے سود کے جائز نہ ہونے کے بارے میں  علماء کرام  کے درمیان اختلاف  ہے چنانچہ  جمہور فقہاء کرام یعنی  حضرت امام  شافعی ؒ اور حضرت امام مالک ؒ اور حضرت  امام  احمد  ؒ اور ائمہ احنافؒ میں سے امام ابو یوسف ؒ  دارالحرب  میں کافر حربی سے  سود کو مطلقاً ناجائز اور حرام کہتے ہیں ۔ البتہ  ائمہ احنافؒ میں سے  حضرت امام ابو حنیفہؒ اور حضرت ا مام  محمد ؒ دارالحرب  میں کافر  حربی سے سود کو  چند شرائط   کے ساتھ جائز کہتے ہیں   ۔

چونکہ قرآن کریم کی نصوص اور احادیث مبارکہ کی تصریحات میں سود کالین دین ہر جگہ  حرام قرار دیا گیا ہے، اس میں  مسلم ،  غیر مسلم ملک  میں کوئی فرق نہیں کیا گیا،اس لیے جمہور ائمّہ کا مسلک یہی ہے کہ غیر مسلم ملک میں بھی کافرکے ساتھ سودی لین دین نا جائز ہے اور فتویٰ بھی اسی پر ہے ،لہذا کافر ملکوں میں بھی سودی بینکوں سے سودی معاملات کرنے سے اجتناب لازم ہے۔

جناب طاہر القادری صاحب کی  دلیل کمزور ہے اور احتیاط کے خلاف ہے، جبکہ دیگر علماء کرام کی دلیل مضبوط ہے اور اس میں احتیاط ہے۔

جب بیوی نے شوہر کو  دار الحرب میں سود کے حرام ہونے کے بارے میں  سمجھادیا ہے تو اب بیوی کو شوہر سے اس بارے میں مزید  بحث ومباحثہ نہیں  کرنا چاہیے ۔

والله اعلم بالصواب

احقرمحمد ابوبکر صدیق غَفَرَاللہُ لَہٗ

دارالافتاء ، معہد الفقیر الاسلامی، جھنگ